FARMAK, a.s.
Olomouc
Specialista technického nákupu a správy náhradních dílů
Firma:
FARMAK, a.s.
Lokalita:
Olomouc
Úvazek:
Plný úvazek
Datum zveřejnění:
2.11.2025

Zašlete životopis na email kariera@farmak.cz. Zavoláme a domluvíme si schůzku dle Vašich možností. Popovídáme si a rozhodneme se, zda se k sobě hodíme. Pokud ano, domluvíme se na nástupu
- Specifikace, objednávání a nákup náhradních dílů pro stroje a zařízení ve výrobě léčivých látek
- Nákup technického materiálu, správa objednávek a evidence v ERP systému
- Příjem technického materiálu na sklad, kontrola dodávek a správa pojistných zásob
- Vedení a pravidelná aktualizace technické dokumentace a databáze náhradních dílů
- Schvalování a hodnocení dodavatelů, včetně účasti na dodavatelských auditech
- Aktivní vyhledávání nových dodavatelů a návrhy úsporných řešení
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru (chemie, strojírenství, elektrotechnika, automatizace apod.)
- Praxe v oblasti technického nákupu, údržby nebo správy náhradních dílů – výhodou zkušenost z farmaceutického, potravinářského či chemického průmyslu
- Orientace v technické dokumentaci a strojních komponentách
- Dobrá znalost práce s MS Office
- Znalost práce s ERP systémem (např. SAP, Helios, Infor či jiný)
- Systematický a samostatný přístup k práci
- Komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce
- Znalost angličtiny na úrovni min. B1.
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 7,5 hodinová pracovní doba
- dotované závodní stravování – výběr z 5 chutných jídel
- po roce příspěvek na penzijní připojištění
- multisport karta
- zvýhodněné telefonování i pro rodinné příslušníky
- kulturní a sportovní akce
Máte o pozici zájem? Pošlete nám Váš životopis!
/ HR Specialist
Jana Nováková

Telefon
+420 587 430 111E-mail
hr@czech-gen.czJak probíhá
výběrové řízení
Pošlete nám svůj životopis, ozveme se vám do 14 dnů. Pokud budete splňovat požadavky, pozveme vás na osobní pohovor. V případě úspěchu vás čeká krátké zaškolení přímo na provoze.
